bronzový Vinař roku 2013
0

Obsah košíku
0 Kč

Firemní vína

Tiché víno jako reklamní předmět
 
Od listopadu roku 2005, lze dle novely zákona o daních z příjmu, nakoupit víno v ceně do 500 Kč jako propagační a reklamní předmět a zahrnout jej tak do nákladů firmy.
 
Dále je možno od 1. ledna roku 2006 u takto zakoupeného vínaodpočítat DPH.
 
Podmínky, které jsou při nákupu vína jako propagačního a reklamního předmětu nutné splnit:
 
musí se jednat o tiché víno(tj. sekty a perlivá vína jsou z tohoto vyloučena)
cena jednoho vína bez daně nesmí přesáhnout 500 Kč
víno je třeba označit logem firmy
 
Legislativa:
 
§ 25 odst. 1 písm. t zákona o daních z příjmů
(1) Za výdaje (náklady) vynaložené k dosažení, zajištění a udržení příjmů pro daňové účely nelze uznat zejména: 
t) výdaje na reprezentaci, kterými jsou zejména výdaje na pohoštění, občerstvení a dary. Za dar se nepovažuje reklamní nebo propagační předmět, který je opatřen obchodní firmou nebo ochrannou známkou poskytovatele tohoto předmětu nebo názvem propagovaného zboží nebo služby, jehož hodnota bez daně z přidané hodnoty nepřesahuje 500 Kč a který není s výjimkou tichého vína předmětem spotřební daně.
 
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku.
Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Vstupujete na stránky s prodejem alkoholu. Prosím potvrďte, že Vám již bylo 18 let.